Kategorie

 

Regulamin sklepu

1. Sklep wicomp.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet oraz telefonicznie.  Odbiory osobiste realizujemy za pośrednictwem sklepu Komputery Reactor w Centrum Handlowym „Land” Warszawa ul. Wałbrzyska 11 lok. 014A tylko po uprzednim złożeniu zamówienia poprzez formularz na stronie internetowej, telefonicznie lub mailowo.

2. Towar nieodebrany przez 7 dni wraca do obrotu sklepowego, po tym okresie prosimy o kontakt w celu przedłużenia rezerwacji.

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie wicomp.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych wicomp.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Zawarty jest w nich rabat 3%, który zostaje cofnięty przy płatności kartą kredytową lub za pośrednictwem operatora szybkich płatności internetowych PayU ( platnosic.pl).

4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub wyspecjalizowanych firm kurierskich.

6. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy zgodnie z cennikiem dostaw.

7. Możliwe są następujące formy zapłaty:

 

  • Za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru.

  • Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym sklepie wysyłamy e-mail z numerem naszego rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie paczka jest pakowana i wysyłana. Sklep zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia w przypadku braku wpłaty w terminie przekraczającym 7 dni roboczych.

  • Raty - Za pośrednictwem firmy Żagiel S.A. lub Cetelem S.A. .

  • Gotówką przy odbiorze osobistym w sklepie.

  • Kartą płatniczą za pośrednictwem operatora Płatności.pl ( zostanie cofnięty rabat 3% ).

  • Kartą płatniczą w sklepie stacjonarnym ( zostanie cofnięty rabat 3% ).

 

8. Przy każdym towarze podany jest stan magazynowy i cena brutto. Informacje te aktualizujemy kilka razy w ciągu doby. Informacja o dostępności towaru oznacza, że możemy go dostarczyć do Klienta lub do naszego sklepu w ciągu 1-2 dni roboczych. Ok. 15% pozycji towarowej posiadamy w magazynie sklepowym do odbioru natychmiastowego, reszta jest zamawiana po złożeniu zlecena przez klienta.

Czas realizacji zamówienia zależny jest od wyboru sposobu wysyłki

Składając zamówienie należy pamiętać, że:

termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy


Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni, firmą kurierską najczęściej następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia ( max. do 3 dni roboczych ).

9. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta oraz na życzenie mogą zostać wysłane przed zakupem pocztą elektroniczną. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Towar posiadający gwarancję serwisu wicomp.pl należy dostarczyć na adres 02-739 Warszawa, ul. Wałbrzyska 11 lok. 014A z dopiskiem „serwis Wicomp”. W tym przypadku prosimy skontaktować się z naszą firmą celem uzyskania bliższych informacji. Naprawiony towar zostanie wysłany na koszt wicomp.pl do klienta.

10. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową, zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/w ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

11. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodność oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy dostarczyć na adres 02-739 Warszawa, ul. Wałbrzyska 11 lok. 014A. Prosimy wcześniej skontaktować się z naszą firmą, celem uzyskania bliższych informacji.

 

12. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu, klient ma prawo żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

13. Sklep ustosunkuje się do żądań klienta w ciągu 14 dni.

14. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar należy odesłać z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria muszą być nieuszkodzone. Zgodnie z ustawą możliwości zwrotu nie podlegają produkty podlegające ochronie praw autorskich takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na adres 02-739 Warszawa, ul. Wałbrzyska 11 lok. 014A. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 7 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu i jeżeli towar spełnia ww. wymagania dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta.

15. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

16. Zespół sklepu wicomp.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Może się jednak zdażyć, że pojawią się błędy w opisie parametrów i właściwości towaru lub związane z nagłą ich zmianą przez producenta. W razie wątpliwości prosimy o kontakt.
Informacje i ceny zawarte na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, są jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).

17. Faktury Vat wysyłane są w postaci elektronicznej na adres mailowy podany podczas rejestracji. Jeżeli Klient nie wyraża zgody na taka formę, to należy zgłosić chęć otrzymania wersji papierowej.

18. Regulamin określa zasady i sposoby dokonywania zakupów w sklepie internetowym wicomp.pl.